Az alkusz a biztosítási piac olyan független résztvevője, aki ügyfele megbízásának legmegfelelőbb szerződéseket közvetíti, és azok biztosítási fedezeteit folyamatosan a kívánt szinten tartja.
A PSZP Management Kft., a 2003 óta működő EuroLife'94 Alkusz Kft. partnereként az alábbi biztosítási alkuszi tevékenységeket nyújtja:
A Magyarországon bejegyzett és engedéllyel működő bankokkal, és biztosító társaságokkal szerződéses kapcsolatban állunk, mely alapján ajánlhatjuk módozataikat, illetve egyedi szerződéseket dolgoztathatunk ki.
Célunk az, hogy ügyfeleink részére teljes körű szolgáltatást nyújtsunk karöltve a biztosítási, pénzügyi társaságok legjobbjaival.
Cégünk nem a biztosító társaságok, hanem ügyfeleink megbízásából dolgozik, azok biztosítási érdekeit teljeskörűen képviselve.
A biztosító intézetek, - mivel az alkuszi tevékenységet szigorú törvényi feltételek határozzák meg – elismerik ezen cégek szakmai felkészültségét, amelyért jutalékot fizetnek.
A biztosító társaságok költségei standard módon kalkuláltak, így a PSZP Management Kft. közreműködése ügyfeleink részére díjmentesek!
Működésünk legfontosabb elemei a következők:
1./ Meglévő szerződések átvizsgálása, kockázatfelmérés, igényfelmérés.
Átvizsgáljuk a meglévő biztosítási szerződéseket mind az aktuális érték, mind pedig a kockázatviselés tekintetében. Ezek ismeretében javaslatot teszünk – amennyiben szükséges – a módosításra, átdolgozásra vagy kiegészítésre.
Amennyiben partnerünk igénye, hogy a biztosítása változatlan feltételekkel működjön a továbbiakban, lehetőség van partnerünk képviseletére az alkuszi megbízást követően.
Amikor partnerünk konkrét biztosítási igénnyel jelentkezik, megvizsgáljuk, hogy a biztosítási piac milyen meglévő módozatokat kínál, szükség esetén egyedi szerződést dolgozunk ki és fogadtatunk el a biztosítókkal, ezzel biztosítva a partner számára a legkedvezőbb díjat, szolgáltatási és kárrendezési színvonalat.
2./ A biztosítási csomag kidolgozása.
Az igények felmérése után ajánlatokat kérünk be a biztosítóktól, azokat egységes formába öntve összehasonlítjuk, és értelmezzük az ügyfelek számára. A választás lehetőségét ügyfeleink részére fenntartjuk. Fentiek jelentik annak biztosítékát, hogy a legkedvezőbb kondíciókkal az ügyfél igényeinek legmegfelelőbb szerződés kerüljön megkötésre, illetve átdolgozásra vagy kiegészítésre.
3./ Folyamatos kapcsolattartás, a szerződések kezelése, működtetése.
A biztosítási szerződések a megkötés pillanatában fennálló állapotot rögzítik. Megbízóink azonban gazdálkodásuk során folyamatosan változnak.
Változik eszközállományuk, tevékenységi kört válthatnak, ezáltal új, eddig fel sem merülő fedezetek válnak szükségessé. Ezeket a változásokat a biztosítási szerződéseknek folyamatosan követniük kell. Az állandó kapcsolattartás partnereinkkel lehetővé teszi, hogy a szükséges intézkedéseket időben megtehessük. Az állomány karbantartása a már meglévő szerződések kezelését, a megjelenő igények fentiek szerinti lefedését jelenti.
4./ Kárrendezés
Talán legfontosabb eleme díjmentes szolgáltatásunknak a kárrendezésben - akár külföldön történő káresemény esetén is - történő tevékeny részvétel, a kár bejelentésétől kezdődően a teljes lebonyolítás folyamatán keresztül egészen a kártérítési összeg kifizettetéséig.
A PSZP Management Kft. az alábbi feladatokat látja el:
- Hatékony közreműködés a kárrendezésben. (Bejelentéstől a kifizetésig)
- Káresemény szakszerű leírása, és eljuttatása a biztosítót képviselő illetékes szakértőnek
- A kárügyintézés lezárásáig folyamatos kapcsolattartás a biztosítót képviselő kárszakértővel
- Az ügyintézés folyamata alatt felmerülő adminisztrációs feladatok elvégzése
- Folyamatban lévő kárügy esetén az ügyintézést társaságunk az alkuszi szerződés megkötése után folytatja.